#1 2008-06-27 14:33:58

 Sknerus

Administrator

Skąd: Kaczogród
Zarejestrowany: 2008-06-26
Posty: 24
Punktów :   
WWW

O Emerald

Brakujące Pokemony
W wersji Emerald brakuje wielu Pokemonów - 149 z Kanto, 7 z Hoenn oraz około 50 z Johto. Poniższa lista uwzględnia tylko brakujące Pokemony z Hoenn:

Surskit (Owad/Wodny)
Masquerain (Owad/Latający)
Meditite (Walczący/Psycho)
Medicham (Walczący/Psycho)
Roselia (Trawiasty/Trujący)
Zangoose (Normalny)
Lunatone (Kamień/Psycho)

                                                     Deoxys forma speed
Pokemon Emerald, tak jak poprzednie gry na GBA, posiada swoją własną formę Deoxysa. Jest to forma "szybkościowa". Deoxys w tej formie posiada dość przeciętne statysyki, z jednym tylko wyjątkiem - jego szybkość jest ogromna.


Oto jakie posiada ataki:
poziom 1 - Leer
poziom 1 - Wrap
poziom 5 - Night Shade
poziom 10 - Double Team
poziom 15 - Knock Off
poziom 20 - Pursuit
poziom 25 - Psychic
poziom 30 - Swift
poziom 35 - Agility
poziom 40 - Recover
poziom 45 - Psycho Boost
poziom 50 - Extreme speed
                 

                                                            Battle Frontier
Po pokonaniu Wielkiej czwórki otrzymujemy bilet do Batle Frontier. Jest to kompleks budynków w których walczymy z innymi trenerami zdobywając Batle Points (za które możemy kupić ciekawe rzeczy w pobliskich sklepikach ale o tym później), i walczymy z liderami aren spełniając określone kryteria. Oto ich spis:

Batle Arena
Batle Pyramid
Battle Tower
Batle Factory
Batle Dome
Battle Tube
Batle Palace
W każdym budynku walczymy na innych zasadach.Jednak niektóre się nie zmieniają. Zawsze wybieramy po 3 pokemony,Można wybierać lv. Jakie będą miały pokemony, ale my sami nie możemy ich przekroczyć. Zazwyczaj nie można używać przedmiotów. Omówię wszystko w punktach :
1. Battle Arena
Ciekawy budynek, w którym walka trwa tylko 3 tury. PO upływie tego czasu, jeżeli żaden z pokemonów nie zostanie pokonany sędziowie oceniają poszczególne tury. Wygrywa pokemon który otrzyma więcej punktów a przegrany musi zostać zmieniony.

koło to 2 pkt, krzyż 0 a trójkąt 1.
Każda "sesja " trwa siedem walk. Za wygranie jednej "sesji" dostajemy 1 BP. Po wygraniu trzech sesji wyzywa nas lider Batle Arena i walczymy o srebrną odznakę
Pokemony lidera:
-Heracroos
-Umbreon
-Shedinja
Po wygraniu 6 sesji walczymy z liderem o złotą odznakę.
Pokemony lidera:
-Umbreon
-Gengar
-Breloom

2. Battle Pyramid

Batle Pyramid to wielka piramida w której naszym celem jest dotarcie na sam szczyt (notabene 7 piętro) dążąc do wejścia w niebieski romb. DOstaniemy za to 5 BP.
Jak zwykle, 3 pokemony, możemy używać przedmioty, które znajdziemy. Spotykamy kilku trenerów ale za walki nie dostajemy exp. (I tu moja uwaga: Radzę omijać trenerów jeśli tylko się da). Jeżeli wejdziemy na szczyt 5 razy (z rzędu) to walczymy z liderem o srebrną odznakę.
Pokemony lidera:
-Regirock
-Regiice
-Registeel

PO 10 wejściach walczymy o złotą odznakę. Tym razem będziemy walczyć z legendarnymi ptaszkami
-Articuno
-Zapdos
-Moltres

Aha, jeszcze jedno. Pokemony znające Pick up Mogą podnosić w batle pyramid ciekawe przedmioty. M. in. Przykładowo dla pięter 1-6 często trafia się Hyper potion, nieco rzadsze są Lum berry i Revive, a rarytasy to Shell bell i Max Revive.
To wszystko jeżeli chodzi o battle pyramid.

3. Battle Tower


To po prostu stary, dobry batle tower. Wprowadzono parę usprawnień. Można walczyć pojedynczo, 2 na 2 a także 2 na 2 ale z partnerką (tak samo jak ze Stevenem w Planetarium). Prawda że ciekawe?
Rozpisywać się nie będę, bo to wszyscy znają. Słówko na temat liderów. Po 5 wygranych "sesjach" walczymy o srebrną odznakę.
Pokemony lidera:
-Alakazam
-Entei
-Snorlax
Po 10 wygranych walczymy o złotą odznakę.
Pokemony lidera:
-Raikou
-Snorlax
Latios

4. Battle Factory

W Batle Factory walczymy 6 losowymi pokemonami (z których wybieramy 3) z przeciwnikiem. Zasady takie jak przy battle tower. Właściwie nic więcej nie trzeba dopowiadać
Po 3 wygranych "sesjach" walczymy o srebrną odznakę, a po 6 o złotą.
Nie ma całkowitej pewności, jakie lider ma pokemony. Prawdopodobnie będzie to losowy team. Przygotujcie się więc na niespodzianki.

5. Batle Dome.

W Batle Dome walczymy w najprostszym turnieju, w którym bierze udział 16 osób-systemem pucharowym (przegrywający odpada). Po wejściu do wnętrza budynku mamy 2 opcje: Walczyć pojedynczo, albo 2 na 2 . Przed walką możemy obejrzeć pokemony jak i charakterywtykę rywala-mamy ułatwione zadanie.
Po 5 wygranych turniejach walczymy o srebrną odznakę.
Pokemony lidera:
-Swampert
-Salamence
-Charizard
Po 10 wygranych turniejach walczymy o złotą odznakę.
Pokemony lidera:
-Swampert
-Latias
-Metagross

6. Battle Tube

Bardzo dziwny budynek... Walczymy w nim z dzikimi pokemonami. Właściwie nic ciekawego...
Po 28 zwycięstwach idziemy do pokoju bardzo na prawo i walczymy o srebrną odznakę.
POkemony lidera:
-Seviper
-Milotic
Shuckle
Po 140 (!!) Wygranych walkach idziemy do tego samego pokoju i walczymy o złotą odznakę.
Pokemony lidera:
- Seviper
-Gyarados
-Steelix

7. Battle Palace

W tym budynku toczą się najbardziej emocjonujące walki. Dlaczego? Otóż ataki są wybierane losowo przez komputer a w walkach 2 na 2 nie wiadomo kogo się zaatakuje! Emocje są niemałe ale jak 10 raz Mój Sceptile zaatakował Golbata Earthquakiem to zacząłem kipieć ze złości. Po 3 wygranych "sesjach" walczymy o srebrną odznakę
Pokemony lidera:
-Crobat
-Slaking
-Lapras
Po 6 wygranych "sesjach" walczymy o złotą odznakę.
POkemony lidera:
-Arcanine
-Slaking
-Suicune


Cóż, to już koniec naszej przygody z Battle Frontier. Ale zanim zdobędziecie 7 złotych odznak to minie wiele godzin spędzonych nad komputerem. Good Luck!
                                                                 Elite Four

Sidney
Mightyena (46)
Absol (49)
Shiftry (48)
Cacturne (46)
Crawdaunt (48)



--------------------------------------------------------------------------------


Pheobe
Dusclops (48)
Dusclops (51)
Banette (49)
Sableye (50)
Banette (49)

--------------------------------------------------------------------------------

Glacia
Sealeo (50)
Sealeo (52)
Walrein (53)
Glalie (50)
Glalie (52)

--------------------------------------------------------------------------------


Drake
Shelgon (52)
Flygon (53)
Altaria (54)
Salamence (55)
Kingdra (53)

--------------------------------------------------------------------------------


Wallace (Mistrz)
Wailord (57)
Milotic (58)
Tentacruel (55)
Ludicolo (56)
Gyarados (56)
Whiscash (56)

                                                             Gym Leaderzy
Roxanne
Rustboro City
Geodude (12)
Geodude (12)
Nosepass (15)




--------------------------------------------------------------------------------
Brawly
Dewford Town
Makuhita (19)
Meditite (16)
Machop (16)


--------------------------------------------------------------------------------
Wattson
Mauville City
Voltorb (20)
Electrike (20)
Magneton (22)
Manectric (24)


--------------------------------------------------------------------------------
Flannery
Lavaridge City
Slugma (24)
Numel (24)
Camerupt (26)
Torkoal (29)


--------------------------------------------------------------------------------
Norman
Petalburg City
Vigoroth (27)
Slaking (31)
Spinda (27)
Linoone (29)


--------------------------------------------------------------------------------
Winona
Fortree City
Swablu (29)
Tropius (29)
Skarmory (31)
Pellipper (30)
Altaria (33)


--------------------------------------------------------------------------------
Liza i Tate
Mossdeep City
Lunatone (42)
Solrock (42)
Xatu (41)
Claydol (41)


--------------------------------------------------------------------------------
Juan
Sootopolis City
Luvdisc (41)
Kingdra (46)
Sealeo (43)
Crawdaunt (43)
Whiscash (41)

                                                        Skamieliny(Mirage Tower i Desert Underpass)

W grach Pokemon Ruby/Sapphire skamieliny mogliśmy zdobyć tylko w jeden sposób - udajemy się na pustynię, i bierzemy jedną skamielinę podczas gdy druga przepada. W Pokemon Emerald jest inaczej.


W Pokemon Emerald gdy udamy się pierwszy raz na pustynię, pierwszą rzeczą którą ujrzymy jest wieża, której nie było w poprzednich częściach.

By przejść tą wieżę potrzebny jest Mach Bike i Rock Smash. By przejechać przez pękniętą ziemię wystarczy tylko rozpędzić się na Mach Biku z odległości 3 kratek.
Na ostatnim piętrze Mirage Tower znajdujemy 2 skamieliny, i sytuacja się powtarza tak jak i w Pokemon R/S. Wybieramy jedną, a druga znika. Tyle że rozpada się cała wieża



Jednak po pokonaniu Elite 4 odblokuje się nam następna arena, znana jako Desert Underpass.
Jedziemy do Fosill Maniaca(To u niego dostaliśmy TM z Digiem), i okazuje się że dokopał się on do jakiegoś terenu. Wchodzimy w jaskinię za nim.
Jest to po prostu długi tunel, a na jego końcu czeka na nas druga skamielina.

                                                            Jak Złapać Mew
Faraway Island to wyspa, na której znajdziemy po raz pierwszy w historii gier na GBA legendarnego Pokémona - Mew. Znajduje się ona poza Hoenn. Aby móc dostać się na nią, potrzebujemy Old Sea Map. Przedmiot ten dostajemy na specjalnych imprezach Nintendo (np. imprezie Pokémon Rocks America) i specjalnych miejscach za granicą (między innymi w Pokémon Center w Nowym Jorku) lub za pomocą kodów.

Gdy już zdobędziemy ten przedmiot, udajemy się do portu w Lilycove City. Mapa, którą mamy wywołuje małe zamieszanie ale po chwili wypływamy na wyspę.


Po krótkim rejsie jesteśmy już na wyspie. Nie możemy na niej używać Fly. Przechodzimy przez mały labirynt, kierując się na północ ku wejściu do lasku. Wchodząc do niego, zauważymy uciekającego do wysokiej trawy Mew.

Zagłębiamy się do niej, szukając go. Uwaga! Nie możemy używać Cut\\\'a, żeby ściąć trawę! Inaczej Mew ucieknie!

Gdy zauważymy ogon wystający ponad trawę lub poruszenie się jej, kierujemy się w danym kierunku. Nie jest łatwe dogonienie tej legendy. Gdy zauważymy, że coś (oprócz kamieni) blokuje nam drogę, możemy być pewni, że to Mew! Rozpoczynamy walkę.


Mew jest na 30 level'u. Od razu używa ataku Transform. Warto wybrać na początek jakiegoś słabego Pokémona, by potem zamienić go na innego - lepszego! Gdy już przemieni się, zmniejszmy jego HP do minimum i uśpijmy. Warto użyć przy tym ataku False Swipe. Kilka Ultra Ball'i powinno wystarczyć, by go złapać.

Od teraz możemy cieszyć się tym nowym, rzadkim Pokémon'em w składzie

                                                      Jak ZŁapać Deoxysa

potrzebujemy Aurora Ticket.. Przedmiot ten dostajemy na specjalnych imprezach Nintendo (np. imprezie Pokémon Rocks America) i specjalnych miejscach za granicą (między innymi w Pokémon Center w Nowym Jorku)

Gdy już zdobędziemy ten przedmiot, udajemy się do portu w Lilycove City. Bilet, którą mamy wywołuje małe zamieszanie.
Po krótkim rejsie jesteśmy już na wyspie. Wychodzimy z portu i kierujemy się w kierunku dziwnej, trójkątnej wyspy.
Ku zaskoczeniu zauważamy ciemny trójkąt. Podchodzimy do niego i go przesuwamy. Zmienia on pozycję. Podchodzimy ponownie do niego jak najkrótszą drogą. Warto zatrzymać się i policzyć kratki, zanim wykonamy jakikolwiek ruch. Wystarczy także popatrzeć na obrazek zamieszczony z lewej i poruszać się.

Gdy trójkąt zrobi się całkowicie czerwony pęka, a wyspa zaczyna się trząść. Pojawia się Deoxys. Na początku widzimy jego zwykłą formę, lecz dopiero po złapaniu przekształca on się we właściwą. Aby złapać tego rzadkiego Pokémona, zmniejszamy jego HP do minimum i usypiamy. Oczywiście każdy może to robić na swój sposób. Kilka Ultra Ball\'i powinno wystarczyć, by go złapać.


                                                                 Regi


Chcecie mieć 3 Regi? Musicie mieć następujące poki:

Relicanth

Łapiemy go w wodorostach pod wodą, na drogach: 124, 125, 126

Wailord

Praktycznie nie do znalezienia, mimo że występuje na drodze 129 gdy pływamy. Najłatwiej złapać Wailmera i wyszkolić go do 40 poziomu by ewoluuował. Występuje on gdy łowimy na drogach: 103, 105, 106, 107, 108, 109, w Slateport, 110, 115, 122, 123, w Lilycove, 124, w Mossdeep, 125, 127, 128, Seafloor Carven, 126, 129, 130, 131, 132, 133, 134, w Ever Grande

Musimy także posiadać poka z atakiem DIG. TM z tym atakiem otrzymujemy w Domu Maniaka Skamielin na drodze 114, od chłopaka przy wejściu do tunelu. Jednak gdy już zużyliśmy ten TM i nie posiadamy poka z tym atakiem możemy go zdobyć inną drogą. Oto poki które uczą się tego ataku:

Nincada - poziom 45
Trapinch - poziom 41

OK, koniec przygotowań. Przystępujemy do działania
Musimy przejść ligę. Teraz udajemy się do miasta Pacificdlog City, a następnie kierujemy się dołem drogi.
Nurkujemy, płyniemy na dół, aż natrafiamy na pierwszy napis który informuje nas:

"GO UP HERE"

Zgodnie z poleceniem wynurzamy się i znajdujemy się w jaskini. Na poszczególnych skałach znajdują się litery alfabetu Braille'a oraz dwa znaki przystankowe. Podchodzimy na górę. Na napisie który spotykamy jest napisane:

"DIG HERE"

Po raz kolejny słuchamy się instrukcji i używamy Dig. Kolejne pomieszczenie wyglądające tak:



Jeżeli mamy na pierwszym miejscu Wailord'a, a na ostatnim Relicanth'a, czytamy ponownie napis, przez co powodujemy "małe" trzęsienie ziemi.
Wszystkie jaskinie są otwarte, a w nich po jednym legendarnym pokemonie na 40 poziomie.

Pierwszy Regi, Regi Steel jest do znalezienia na Route 120, do której możemy się dostać od strony Lillycove City lub Fortree City.

Wchodzimy do środka i czytamy napis. Teraz stajemy na środku pomieszczenia i używamy HM 5- Flash. Droga do Regi stoi otworem.

Kolejna jaskinia, z Regi Rock znajduje się w dolnej części pustyni.

Wchodzimy do środka, czytamy napis. Teraz idziemy dwa kroki w lewo oraz dwa kroki w dół i użyć Rock Smasha. Przejście do kolejnego Regi otwarte.

I ostatnia jaskinia znajdująca się na drodze 105, po lewej stronie.

W tej jaskini nie jest już tak łatwo dojść do Regi, gdyż trzeba iść cały czas przy ścianie naokoło pomieszczenia, nie uderzając w samą ścianę. Po pewnym czasie drzwi się otworzą.


Gratulacje, masz wszystkie Regi.


http://img80.imageshack.us/img80/8601/76977611.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
smart shop online pl popisze z chłopakiem na gg 2013 skłonności depresyjne www.vsdhl.pun.pl www.matex.pun.pl